tiistai 28. huhtikuuta 2009

Tuntomerkkejä

Sain Jaanalta haasteen:
Nyt (ja aiemminkin) on ollut paljon liikkeellä fakta-haasteita, esim. kerro 20 faktaa jne. Tämä haaste ei käsittelekään faktoja, vaan tuntomerkkejä. Kerro yksityiskohtia itsestäsi ja jaa ne muille. Haasta sitten 5 muuta bloggaajaa tekemään sama edelleen.

1. Tyttöni on minulle rakas.
2. Tykkään lukea rakkausromaaneja.
3. Ystävät ovat minulle hyvin tärkeitä elämässä, erityisesti Anne, Vuokko ja Jaana -ystävät.
4. Koirani on minulle rakas.
5. Omistan siniset silmät..
6. Minulla on tummat hiukset.
7. Haaveilen saada nukkekotiini uudet sängyt.
8. Nukkekotini on minun aarre.
9. Olen luonteeltaa iloinen ja avoin.
10.Olen horoskoopiltani rapu
11.Olen hyvin puhelias.
Haastan seuraavat mukaan:

Kurkistus nukkekotimailmaa ja
Minikoti Madilta.

2 kommenttia:

Vuokko kirjoitti...

Kiitos haasteesta. Vastasinkin siihen heti,ettei pääse unohtumaan.
:)

Krisse kirjoitti...

Hyvää vappua sinulle ja kiitos kun vierailit sivuillani...mukava blogi sinullakin..tulen ajan kanssa uudelleen..

sain karoliinalle IA vaatteita nukkekoti iki.

Hups heijakaa onpa pitkä aika ku oon viimeksi kirjoittanut. Hengissä ollaan.💕 Sain karoliinalta ihania vaatteita nukelle Heti piti malata ...